Mars 15, 2012

Datum: 2012-03-15 | Tid: 18:47:30
Sjukt dåligt uppdatering här, det vet jag. Men jag känner inte att jag har orken till att blogga just nu.. jag har bloggtorka helt enkelt! Madde har tydligen tröttnat helt på att blogga, så hon kommer antagligen blogga ännu på ett tag, jag hoppas verkligen att hon börjar blogga här igen snart! :) Jag tänkte iallafall skriva om de två senaste dagarna på praon, ni behöver inte läsa om ni inte vill. Det är bara för att jag själv ska komma ihåg.

Dag 3
Igår penslade jag en väldans massa marrängbottnar med choklad. Sedan packade jag även en hel del med bröd och kakor som folk hade beställt och även sådant som skulle säljas. Sedan hjälpte jag till att bre mackor och baka.

Dag 4
Idag skalade jag ungefär 100 ägg, eller mer? Jag vet faktiskt inte exakt. Sedan bakade jag Finska pinnar och packade även idag en hel del bröd och kakor. Jag slog också in små paket som hade små chokladbitar i sig.
Det är faktiskt jätteroligt att praoa! Jag förstår att det kanske inte låter så roligt, men jag tycker iallafall att det är jätteroligt :).

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback