Om Mathilda

Datum: 2012-01-08 | Tid: 23:25:33
Jag heter Mathilda och är en glad fjortonåring. Jag älskar hästar och drömmen är en egen häst, men eftersom det är näst intill omöjligt hoppas jag istället på att hitta en sköthäst. Jag gillar även att fota och håller just nu på att spara till en systemkamera, som jag hoppas inte kommer dröja allt för länge. För mitt fotointresse har verkligen växt under det senaste året.

Jag bor med min mamma, syster, bror och plastpappa i ett grått hus en liten bit utanför stan. Jag bor även hos min pappa men inte lika ofta. Jag gillar att bo på landet, men skulle gärna vilja flytta lite längre ut på landet eftersom att vi nu bor i ett litet samhälle. Det skulle vara väldigt härligt tycker jag, då skulle vi även kunna skaffa lite mer djur :).

På tal om djur.. hos mamma har vi en speciell liten katt vid namn Kajsa. Hon är idag femton år och har därför funnits i hela mitt liv. Det var även tal om att vi skulle skaffa en liten hund för ungefär ett år sedan. Den drömmen fick tråkigt nog ett snabbt slut eftersom det visade sig att min plastpappa var allergisk.

Har du några frågor om mig får du gärna fråga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback