Om Madde

Datum: 2012-01-08 | Tid: 23:58:44
Mitt namn är Madeleine, men jag kallas för Madde. Jag är en sprallig trettonårig flicka som älskar att röra på mig. På så sätt älskar jag gymnastik men även att vara med mina vänner. Därför tränar jag gymnastik tre gånger i veckan. Mina Vänner är verkligen dom bästa som finns! Min bästis Märta och jag har varit bästa kompisar sen 6:års. Vi bor också väldigt nära varandra så vi träffas ju ganska ofta. Jag är nästan helt säker på att vi är kompisar för livet.

Jag gillar också att fotografera. Men det är inget jag vill hålla på med i framtiden, utan jag gör det bara för skojs skull. Min idol är självklart Justin Bieber. Jag tror inte jag är ensam om att tycka att han sjunger otroligt bra och desutom är han sjukt snygg. Min dröm är ju såklart att få åka och träffa honom, eller åtminstonde åka på en konsert med honom.

Jag tycker det här är otroligt svårt att skriva. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om mig, men jag vet ju inte vad ni vill veta. Så om ni vill veta något mer så är det bara att kommentera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback