Sovmorgon

Datum: 2012-03-07 | Tid: 07:05:45
Kan ni se vem denna lilla tjej är? Usch säger jag bara..

Idag har jag sovmorgon så idag har jag tid till att blogga på morgonen :). Så just nu sitter jag med datan i knät, lyssnar på musik och hoppas på att det ska hinna bli lite varmare så att jag kan ta min vårjacka istället för vinterjackan. Jag gick nämligen upp nästan lika tidigt som jag gör när vi inte har sovmorgon, varför vet jag faktiskt inte. Men det är därför som jag har tid till att blogga.

När jag kommer hem idag ska jag träna lite, altså här hemma. Sedan ska jag även göra klart matteläxan och plugga till ett engelskaprov. Vad ska ni göra idag? :)

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback