Final

Datum: 2012-03-10 | Tid: 22:35:09
Nu har jag precis sett melodifestivalfinalen och hela facebook bokstavligt bombas med Melodifestivalen. Jag ville att Danny skulle vinna, men jag gillar ändå Loreen. Jag tror det kommer gå ganska bra för henne sen :). Fast Ulrik Munther var helt klart bäst! Haha, jag hejade på Danny men ändå tyckte jag Ulrik Munther var bäst, konstigt eller hur? Men det finns en förklaring. Under Ulrik Munthers framträdande hände lixom ingenting på scen och jag tror inte att det skulle gå så bra för honom sen när vi tävlar mot andra länder. Så, det var förklaringen! :) Men nu till den stora frågan.. vem tyckte du var bäst? :)

/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Emma

Danny var okej, men jag tyckte med tanke på att han i kvalet sjöng surt genom hela låten inte är värd det.

2012-03-11 @ 17:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback