Äntligen

Datum: 2012-03-02 | Tid: 06:43:03
Idag ska jag ha min vårjacka för första gången har jag bestämt. Igår hade jag på mig vinterjackan och eftersom det var så varmt ute håll jag på att dö utav värme. Så idag åker min lilla vårjacka på, men det kommer nog se lite lustigt ut med vinterskor till det.. Men eftersom jag inte köpt vårskor ännu får det bli så :).

Idag efter skolan ska jag gå till Clas Ohlson för jag har hört att det ska finnas bra skisspennor där, så det ska jag köpa och även ett ritblock. Sedan vill jag även ha en suddpenna vilket jag såg på deras hemsida, så jag hoppas att jag hittar det jag vill ha :). Då ska jag ju självklart "teckna" när jag kommer hem!

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback