6 Mars

Datum: 2012-03-06 | Tid: 06:36:05
Egentligen hinner jag inte blogga nu men eftersom att uppdateringen har varit så dålig dem senaste dagarna försöker jag hinna ändå :).

Idag i skolan ska det vara någon teater eftersom att vi har någon slags "kärleks vecka", så vi missar idrotten :). Sen när jag kommer hem från skolan ska jag ut och springa och antagligen plugga lite också. Men jag har bara två läxor den här veckan (än så länge) så vi får nog se hur det blir med det. Om jag känner mig själv rätt så hoppar jag nog över att plugga idag... Självklart ska jag även försöka uppdatera lite här också. Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om, så ni får gärna ge tips :).
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback