Dagens planer

Datum: 2012-01-09 | Tid: 10:32:00
Jag har verkligen suttit i åratal och letat efter en passande bild till detta inlägg, men jag hittar verkligen ingen. Därför får det bli en bild på en blomma från sommaren, eftersom att jag verkligen saknar sommaren!

Äntligen kan jag börja blogga på denna blogg! Jag har ju varit utan blogg i ungefär ett halvår nu, så det känns riktigt roligt att ha någonstans att skriva, och ännu roligare när det inte bara är min blogg, utan min och Maddes.

Idag är det sista dagen innan skolan börjar, vilket betyder att jag verkligen ska njuta utav den här dagen. Det kommer jag göra genom att bara vara hemma och kanske blogga? Nej, jag tror jag får hitta på något annat också. Men jag ska allt se till och blogga flitigt idag! :) Så ni får helt enkelt vara noga med att klicka in er på bloggen, och gärna tipsa mig om vad jag kan skriva. Jag vet ändå två inlägg jag ska skriva idag, men tips är alltid bra! :)

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback