9 Januari

Datum: 2012-01-09 | Tid: 19:53:00
Idag hände det faktiskt ändå litegrann, vilket jag inte trodde imorse. Först följde jag med mamma och Eddie till pulkabacken, där vi var i ungefär en timma. Efter det gick vi hem och fikade och sedan har jag städat mitt rum och förberett lite inför skolan i morgon. Men den senaste timmen har jag och Madde haft lite hemmaspa. Hon berättade ju precis om att vi sitter i ansiktsmasker just för tillfället, men vi har även målat naglarna. Jag har också gjort hårinpackning, jag tycker det är väldigt roligt eftersom att mitt hår blir mycket lenare av det :).

Förresten, vad roligt att ändå ganska många har hittat hit idag. Det var ju först i morse som vi tog bort lösenordet på bloggen, så jag tycker faktiskt att statistiken är jättebra. Nu får vi bara hoppas på att ni stannar kvar :).

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback