Rensat bland lådorna i badrummet

Datum: 2012-01-15 | Tid: 16:47:03
Nu har jag och Madde precis rensat klart bland våra lådor i badrummet :). Jag slängde ganska mycket utav mitt smink så nu finns bara det sminket som jag använder kvar. Jag hittade även ett litet pack med örhängen och även en fin "skål" som jag helt glömt bort! Det blir ju nästan som en liten present när man hittar något som man helt glömt bort, så det är jätteroligt tycker jag :).

Detta är det lilla packet med örhängena, och den fina "skålen" som jag hittade. Bilderna är jättedåliga men jag var lite lat och orkade inte ta några ordentliga bilder :).

Kommentarer
Postat av: Julia (Fotoblogg)

sv: ah okej :) ska bli! ;)

2012-01-16 @ 19:14:23
URL: http://kindofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback