Morgonpigg

Datum: 2012-01-21 | Tid: 08:49:43
Hittade två gamla bilder på mig, som inte alls är bra. Men jag kände att jag ville testa samma redigering som jag gjorde igår (i detta inlägg) och detta blev resultatet :). Fast jag ska nog "omredigera" dem lite, för jag är inte alls nöjd med redigeringen..

Nu har jag precis vaknat och jag känner mig inte det minsta trött, haha :). På vardagarna somnar jag nästan på bussen till skolan men på helgerna vaknar jag tidigt och är helt enkelt jättepigg, även fast jag är vaken längre på kvällarna/natten :).

Idag åker Madde till pappa, vilket jag inte gör förräns imorgon, men det betyder att uppdateringen från henne inte kommer ligga på topp idag. Därför ska jag försöka blogga lite mer, men vi får se hur det blir.. för jag måste ju ha något att skriva om :). Så har ni något "önskeinlägg"? :)

(Glöm inte bort detta inlägg!)

/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Sinanovic

Fina ögon!

2012-01-21 @ 22:40:53
URL: http://lalesinanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback