Kryckor

Datum: 2012-01-19 | Tid: 07:58:12
Hejsan!

Nu sitter jag i min säng med bandage på foten och kryckorna brevid mig. I går hände det nämlingen en liten olycka för mig.. Jag var på träning, och jag körde rondat flickis sträckt och när jag landade efter det kom jag på något jätte konstigt sätt med foten. Först skrattade jag och sen efter ett tag när jag märkte hur frukansvärt ont det gjorde skrattade jag inte direkt längre! Så jag fick med mig ett par kryckor hem. Jag kan inte ens stödja på foten, det känns jätte konstigt! Idag är jag inte i skolan heller eftersom att jag har så ont. Men nu ska jag ta fram kryckorna och hoppa till soffan och kolla på tv :).

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback