Jag. Stör. Mig.

Datum: 2012-01-28 | Tid: 12:28:15




Jag stör mig sjukt mycket på alla som skriver
'gilla min bild' eller 'gilla min status'. osv.. liksom jag gillar om jag vill, om jag tycker bilden är fin eller något eller om jag har lust! Inte om någon säger åt mig att göra det, eller ibland om någon säger det och jag tycker den är fin!. Men liksom det klart det är kul att få många gillningar på sin bild eller status, men jag tror dom flesta gillar om dom tycker om bilden eller statusen inte för att någon har sagt det.. Tex. profilbilder det har blivigt värsta grejen, alla vill ha en awesome profilbild men alltså sån big deal är det ju egentligen inte det är ju bara ett foto, och att skriva stausar eller medelanden att du ska gilla min profilbild har blivigt lite överdrivet.. deklart att det finns sjukt många på facebook som har jättefina profilbilder, men min profilbild den tycker inte jag är så bra men det är bara en bild och jag känner liksom inget behov av att ha en jätte bra profilbild.. bara jag som tycker det är så här eller ? :O

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback