Hemma

Datum: 2012-01-10 | Tid: 16:57:49
Nu har jag äntligen kommit hem. Det var ju första skoldagen år 2012 idag, men det var ingen skillnad på lektionerna för det. Vilket jag hade hoppats på. Men jag fick reda på en väldigt bra sak idag iallafall, och det är att vi är lediga på min födelsedag :). Det är ju perfekt! Då kan jag sova hur länge jag vill och sedan öppna mina presenter i lugn och ro :). Fast det är några månader kvar, så jag ska nog inte börja tänka på det ännu.

Eftersom att både jag och Madde går i skolan nu och kommer hem någorlunda sent om kvällarna tänkte jag skriva något tidsinställt inlägg, så att ni som är lediga kan iallafall ha ett inlägg att läsa :).

Förresten vi gör gärna bloglovin byten, och även länkbyten. Kommentera detta inlägg så fixar vi det :).

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback