Har du en blogg?

Datum: 2012-01-30 | Tid: 18:38:55
Har du som läser denna bloggen själv en blogg, kommentera gärna isåfall! :) Jag har nämligen funderat på att jag skulle kunna plocka ut den bloggen som jag tycker är bäst utav era bloggar och sedan skriva om den i ett inlägg? Jag menar, jag kan skriva vad som är bra med den och även vad som kanske kan förbättras? Även fast vi inte har så många läsare på denna blogg kanske det skulle bidra till iallafall några fler läsare på din blogg :).

/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Fin blogg=)

Har en fotoblogg full med vackra, coola & fina bilder! =)

Kolla in & kommentera vad ni tycker om bilderna :D

Gillar ni bilderna - följ bloggen! =D

Kram

2012-01-31 @ 20:56:14
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback