Fredagen den 13

Datum: 2012-01-13 | Tid: 06:10:04
Idag är det fredagen den 13 och det betyder otur! Jag tror inte särskilt mycket på det där eftersom att jag aldrig haft någon speciell otur sådana dagar. Men vi får se hur denna dag blir, kanske kommer jag få otur just idag? Nej, det får jag nog inte hoppas på. Jag hoppas faktiskt på tur! :)

Statistiken har börjat dala neråt och det måste ju betyda att vår blogg är tråkig? Finns det något vi kan skriva om eller ändra på för att detta ska bli en intressant och rolig blogg att läsa? För det är ju ändå det vi siktar på :).

/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejhej! Fin blogg ni har, skriv om något ni gillar eller gör på fritiden osv..? :)

2012-01-13 @ 19:31:42
URL: http://jjohannaberglund.devote.se
Postat av: mysan

Hoppas du får en mysig fredag! =) kramar från mig <3

2012-01-13 @ 20:39:07
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback