Äntligen!

Datum: 2012-01-31 | Tid: 16:57:43
På bilden ser ni en del av paketet och såklart även tuggummipaketet.

I lördags beställde jag en datasladd och redan idag åkte vi till posten och hämtade den :). Min datasladd gick sönder för ungefär 5 månader sen och tills nu har jag lånat Maddes datasladd, och det har inte funkat så där jättebra.. Men nu har jag iallafall köpt en ny datasladd och kan nu sitta i mitt eget rum med datorn, vilket jag inte gjort på åratal! :) Samtidigt som vi hämtade min datasladd passade jag även på att köpa ett paket med tuggummin. Hehe, det kommer nog vara slut lika fort som jag köpte det :). Eller iallafall nästan..

/Mathilda

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: snart! :)

2012-01-31 @ 18:28:44
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback