Ang. bloggen

Datum: 2012-01-16 | Tid: 19:27:35
Jag vet ärligt talat inte hur det kommer bli med denna blogg :). Ibland tycker jag det är jätteroligt att blogga, och vissa dagar inte alls. Idag är en sådan dag då jag helt enkelt inte har någon ork till att blogga. Inte hjälper det heller när statistiken nästan går i botten, och Madde nästan aldrig bloggar.. Så, om det är okej för er som fortfarande läser denna blogg.. så uppdaterar jag när jag har lust. Jag vill inte känna mig tvungen till att blogga minst en gång varenda dag, även fast det kanske blir så :). Så, nu vet ni!

/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: aha va roligt :) jamen absolut, ska försöka skriva lite mer om det :D kram!

2012-01-18 @ 09:45:59
URL: http://kindofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback