Stress vecka..

Datum: 2012-02-01 | Tid: 19:49:54
Jag älskar dig!

Hej hej!
Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på typ hundra år? Nej, men jag har haft fullt upp i veckan.. Vi har haft sjukt mycket läxor ja kan skriva här nere sen vad vi har haft för läxer i veckan / ska ha! Men som Mathilda skrev i förra inlägget så åkte vi bussen ner till Subway idag, eftersom att ja skulle hem och plugga och vi var tvugna att vänta ungefär en timma på bussen :). Det var jätte mysigt! Just nu står Mathilda bakom mig och gör en frisyr ;). Jag tycker verkligen hon ska sattsa på att bli frissör, för hon är sjukt bra på att göra frisyrer.. Iallafall på mig. Men nu ska jag snart kolla på 'Mäster kockarna'. Så vi hörs ♥

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback