Just nu..

Datum: 2012-02-16 | Tid: 18:32:12
.. sitter jag och fixar ett träningsschema. Jag vill bli nöjd med min kropp innan sommaren så då gäller det att jag verkligen tar tag i det nu. Jag ska börja på riktigt nästa vecka och det passar ju bra för då är det sportlov :). Åh vad härligt det ska bli med sportlov! :)

Förresten.. vi har uppdaterat sjukt dåligt här nu dem senaste dagarna. Men eftersom att vi endast har haft 2 läsare idag t.ex. känns det inte alls roligt. Det är som att blogga för sig själv, och det tycker jag inte är det roligaste. Men jag har redan nu börjat planera för en egen blogg så småningom, men då vill jag ha en systemkamera först. Så att jag kan uppdatera med fräscha bilder.. Lite framtidsplaner sådär :).

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback