Glad!

Datum: 2012-02-11 | Tid: 11:49:41
Tidigare idag knåpade jag ihop ett litet kollage till Julia. Jag känner henne inte utan jag har läst hennes blogg väldigt länge, och hon fyller år idag så då kände jag att jag ville berätta för henne hur bra hennes blogg är! :) Nu när jag kollade in på hennes blogg hade hon bloggat om det och hon verkar jätteglad över kollaget :). Jag blir själv jätteglad faktiskt, det är så himla roligt att göra folk glada! :) För att komma till inlägget där hon skriver om kollaget klickar ni här och där kan ni även se kollaget i full storlek :).

/Mathilda

Kommentarer
Postat av: michelle bergström

Sv;Haha nä, och verkligen inte nu när jag är sjukt hungrig och väntar på att maten ska bli klar...

Åh tack så mycket. :)

2012-02-11 @ 17:18:52
URL: http://michellebergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback