Finans

Datum: 2012-02-19 | Tid: 15:46:23
Nu spelar jag, Madde och pappa Finans. Det är faktiskt ett väldigt roligt spel tycker jag, och det är ju extra roligt när vi alla ligger ungefär lika :). Senare ikväll tror jag att jag ska hjälpa Elin med hennes blogg, om hon har kommit på hur hon vill ha den, för jag är inprincip klar med Hannas nu. Det enda som är kvar är länkarna och det går ju väldigt snabbt :). Hehe, jag tycker det är jätteroligt att fixa med bloggdesigner så om ni behöver hjälp med en bloggdesign är det bara att säga till. (Dock gör jag bara till personer jag känner och ni får ha förståelse för att det tar tid och att jag bara kan göra till en person i taget).

/Mathilda

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: det står ju ÖVERALLT :D

2012-02-19 @ 18:51:10
URL: http://hannalovisasl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback