Alla ♥ dag!

Datum: 2012-02-14 | Tid: 08:15:00
Idag är det alla hjärtans dag och jag önskar er alla en bra alla hjärtans dag! :) Jag hade tänkt ha en sorts tävling idag men eftersom att vi inte har så många läsare tror jag inte änns att någon skulle anmäla sig. Är det något som är intressant så får ni gärna kommentera. Iallafall..

Idag tycker jag att ni ska lägga mobiler, datorer osv. åt sidan och ägna er tid åt att vara med er familj och vänner! Det är iallafall vad jag tänker göra men för er som vill läsa vår blogg ändå under dagen så har jag gjort några tidsinställda så att ni ändå har något att läsa! :)

Se nu till att ha en bra alla hjärtans dag! ♥


Förresten så är detta vår 100de inlägg! :)


/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback